Du är inte inloggad.

Bra sida för press release

Att hitta sidor som publicerar materila för föreningar och företag utan att kräva pengar eller e-post uppgifter, är inte det lättaste. Jag jobbar själv inom förenings världen och har mina favoriter för att nå ut på nätet.

1.En sida som låter dig skicka in gratis  men som kräver betalt medlemskap för ytterligare funktioner, t.ex. Notering på webbplatsen. Mer information om ytterligare funktioner finns på http://www.1888pressrelease.com/pricing-distribution-plans.html.

2.Endast affärsnyheter. Mycket lätt att använda webbplatsen. Efter att verifiering / aktiveringslinje skickats till dig skickar du in ditt material för godkännande för offentliggörande.

3.Den här sidan omfattar endast teknik och IT-innehåll och delas upp i två flikar - Beta News and File Forum (för nedladdningar och recensioner etc). Beta News-sektionerna har flikar för olika IT / Tech marknader som Tech Gear, Software, Wireless, Security, Policy & Law, IT-system, Cloud Computing och företag.

4.Den här webbplatsen täcker nyheter från elektronikindustrin, inklusive marknader som sändning, konsumentelektronik, design, digitala media, filmproduktion, plugins, videokameror och webben. När du registrerar måste du välja mellan en newswire och ett hotlinks konto för att posta till.

Snubblade på denna sida idag, den verkar vara nystartad. Här kan man posta gratis sina egna press releaser och allt som kan vara av nyhetsvärde. det som verkar vara riktigt bra med denna sida är att den inte kräver något av dig. Igen e-post eller annat strul. Bara att skicka in (om de godkänner) och sen blir det publicerat!

Du kan även länka till andra sidor samt ladd upp en utvald bild. Och för er SEO fanatiker så verkar alla länkar som man kan lägga in vara av naturen dofollow.

Besök gärna http://expressrelease.in och lägg ut era press utsick!

Mvh Retro Kingen!

Artiklar skrivna i samma kategori som denna

Girls green dodgy boot searching things to be aware of
Hur skaffar man en blogg?
Prisvärt och inspirerande. Det är enkelt att boka konferenshotell i Malmö
Fasadrenovering Stockholm
Du söker bästa hotell i Norrköping? Här är några tips för att hitta prisvärd logi i city